Politica de retur

CERERE RETURNARE - Completeaza aici!

Aplicabila pentru Romania

 

Politica noastră de retur reflectă angajamentul nostru față de satisfacția clienților și asigurarea că fiecare cumpărătură este o experiență plăcută.
În cazul în care sunteți nemulțumit de produsul achiziționat din magazinul nostru online, vrem să știți că suntem aici pentru a vă ajuta. Noi acceptăm returnarea produselor în termen de 14 zile calendaristice de la primirea comenzii, cu condiția ca acestea să fie în starea lor originală și să aibă etichetele intacte.

După finalizarea detaliată a cererii, veți fi plăcut surprinși de automatizarea procesului: un AWB de retur va fi generat instantaneu, iar curierul nostru specializat se va ocupa personal de ridicarea coletului de la sediul dvs. Nu trebuie să vă faceți griji referitor la transport sau logistica – ne ocupăm noi!
Totuși, reamintim că această funcție nu exonerează clientul de responsabilitatea de a trimite coletul înapoi pe cheltuiala sa în termen maxim de 14 zile calendaristice. Suntem conștienți că timpul este prețios pentru dumneavoastră și tocmai din acest motiv oferim această opțiune rapidă și simplificată pentru gestionarea returnărilelor.

Potrivit articolului 9 alin. 1 din Ordonanta Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor aveti dreptul de a va retrage din contractele incheiate la distanta, fara a preciza motivele, in termen de 14 zile calendaristice de la data la care intrati dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a produselor / a ultimului produs.

Dreptul de retragere este aplicabil doar clienților persoane fizice!

Pentru a fi acceptat returul, produsul trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat: nefolosit, fara urme de utilizare, fara lovituri sau zgarieturi, insotit de toate accesoriile cu care a fost livrat, in ambalajul original plus un ambalaj care sa asigure transportul in bune conditii, daca este cazul. 

Costul transportului pentru retur va fi suportat de catre client si retinut din suma de returant automat.

Ulterior verificarii produsului returnat, contravaloarea acestuia va fi restituita. Produsul care se returnează trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat (după caz cu: ambalajul original, toate accesoriile, cu etichete intacte și documentele care l-au însoțit în original (certificatul de garanție în original, dacă a fost emis de producator/distribuitor, etc.)). Dacă produsul se returnează într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca nou, HTPMAG.ro își rezervă dreptul de a solicita o taxă (pentru readucerea produsului în stadiul ințial dacă este posibil, sau pentru acoperirea diferenței de preț rezultată din vânzarea produsului ca second-hand/resigilat pe cheltuiala acestuia (client).

Vă rugăm NU UTILIZAȚI produsele dacă doriți să le returnați!

  Coletele trimise de catre dvs, având plata transportului la destinație, vor fi refuzate!

Restituirea banilor se face doar prin virament intr-un cont bancar in termen de maxim 14 zile lucratoare de la finalizarea returului.

Transferul banilor catre clienti, il putem efectua DOAR catre un cont bancar in LEI/RON si NU catre alte conturi in euro sau diverse valute. 

ATENȚIE!

  În cazul ridicarii unui colet deteriorat, implicit și a produselor conținute în acesta, fără a încheia proces verbal cu agentul curier, NU se va oferi înlocuire (transporturile gratis) gratuită produselor si se va retine o taxa pentru readucerea produsului în stadiul ințial dacă este posibil, sau pentru acoperirea diferenței de preț rezultată din vânzarea produsului ca second-hand/resigilat . Vă rugăm să menționați pe procesul verbal exact cum a fost ambalat produsul primit. Ulterior să ne il adaugati in colet. In cazul coletelor livrate prin serviciul EasyBox va rugam sa ne anuntati imediat (cand sa efectuat ridicare din easybox) pe adresa de mail contact@htpmag.ro unde mentionati numarul comenzi, situatia si fotografii cu coletul/plic, pentru a solutiona situatia.

   VOR FI REFUZATE COLETELE TRIMISE RETUR DACĂ ACESTEA NU SUNT AMBALATE CORESPUNZATOR (ASTFEL ÎNCÂT SA NU FIE AFECTATĂ CUTIA PRODUSULUI INCLUSIV PRODUSUL/ELE DIN INTERIORUL ACESTEIA ).

     

Returnarea este posibilă atunci când:

  • Produsul nu este conform cu specificațiile prezentate pe site. Dacă se adeverește că produsul comandat nu este conform specificațiilor prezentate pe site, se poate solicita returnarea acestuia pentru rambursarea integrală a contravalorii. Vă rugăm să ne anunțați imediat ce ați primit produsul/ele despre aspectele prezentate mai sus.
     
  • În cazul în care se dorește renunțarea la cumpărare în termenul legal de 14 zile calendaristice. Conform OG nr. 34/2014 privind regimul juridic al contractelor la distanță, un consumator poate renunța la cumpărare prin denunțare unilaterală a contractului în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului comandat la distanță. 
    "Art. 7. - (1) Consumatorul are dreptul de a denunța unilateral contractul la distanță, în termen de 14 zile calendaristice, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cădea în sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor [...]

BUNURI/SERVICII PENTRU CARE NU SE ASIGURĂ DREPTUL DE RETRAGERE

"Art. 10. - Consumatorul nu poate denunța unilateral următoarele tipuri de contracte, cu excepția cazurilor în care părțile au convenit altfel:[...]

 Sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract:

1) contracte de furnizare de produse sau servicii al caror preț depinde de fluctuațiile cursurilor pieței financiare care nu pot fi controlate de comerciant;

2) contracte de furnizare a unor produse executate după specificațiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum și a acelora care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid;

3) contracte de furnizare a înregistrărilor audio, video sau a programelor informatice, în cazul în care au fost desigilate de către consumator;"

4) furnizarea de Bunuri și/sau servicii al căror preț depinde de fluctuațiile de piață financiară pe care Vânzătorul nu le poate controla și care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;

5) - furnizarea de Bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de Cumpărător;

6) - furnizarea de Bunuri care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid.

Suntem conștienți de drepturile clienților și respectăm în totalitate prevederile legale referitoare la contractele la distanță și cele realizate în afara spațiilor comerciale. De aceea, te asigurăm că toate produsele noastre personalizate se incadrează în exceptiile prevăzute de articolul 16 al OUG. 34/2014.Conform art. 16 lit. c din O.G. 34/2014, in cazul in care consumatorul (Cumparatorul) opteaza pentru achizitionarea unor produse personalizate in mod clar, confectionate dupa specificatiile indicate de catre consumator (Cumparator), produsele suferind astfel modificari la cererea Cumparatorului, acesta accepta faptul ca produsele de acest fel nu se returneaza si nu se pot inlocui, fiind exceptate de la dreptul de returnare. Unele produse comercializate pe site-ul www.HTPMAG.ro intra sub incidenta acestei exceptii, fiind personalizate in mod clar, dupa specificatiile prezentate de consumator (Cumparator). O.G. 34/2014

 Dacă se dorește returnarea unui produs care se încadrează într-una dintre situațiile de mai sus, este necesar de a notifica în prealabil (fară notificare returnarea nu este procesată) pe TRANSILVANIA SMART PHONE S.R.L numită în continuare HTPMAG.ro  utilizând o declaraţie neechivocă accesând  CERERE RETURNARE

 

CERERE RETURNARE - Completeaza aici!

Aplicabila pentru Unigaria, Bulgaria, Polonia, Cehia, Grecia, Slovaciua, Slovenia si Croatia.

 

După finalizarea detaliată a cererii, veți fi plăcut surprinși de automatizarea procesului: un AWB de retur va fi generat instantaneu, iar curierul nostru specializat se va ocupa personal de ridicarea coletului de la sediul dvs. Nu trebuie să vă faceți griji referitor la transport sau logistica – ne ocupăm noi!
Totuși, reamintim că această funcție nu exonerează clientul de responsabilitatea de a trimite coletul înapoi pe cheltuiala sa în termen maxim de 14 zile calendaristice. Suntem conștienți că timpul este prețios pentru dumneavoastră și tocmai din acest motiv oferim această opțiune rapidă și simplificată pentru gestionarea returnărilelor.

Potrivit articolului 9 alin. 1 din Ordonanta Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor aveti dreptul de a va retrage din contractele incheiate la distanta, fara a preciza motivele, in termen de 14 zile calendaristice de la data la care intrati dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a produselor / a ultimului produs.

Dreptul de retragere este aplicabil doar clienților persoane fizice!

Pentru a fi acceptat returul, produsul trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat: nefolosit, fara urme de utilizare, fara lovituri sau zgarieturi, insotit de toate accesoriile cu care a fost livrat, in ambalajul original plus un ambalaj care sa asigure transportul in bune conditii, daca este cazul. 

Costul transportului pentru retur va fi suportat de catre client si retinut din suma de returant automat.

Ulterior verificarii produsului returnat, contravaloarea acestuia va fi restituita. Produsul care se returnează trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat (după caz cu: ambalajul original, toate accesoriile, cu etichete intacte și documentele care l-au însoțit în original (certificatul de garanție în original, dacă a fost emis de producator/distribuitor, etc.)). Dacă produsul se returnează într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca nou, HTPMAG.ro își rezervă dreptul de a solicita o taxă (pentru readucerea produsului în stadiul ințial dacă este posibil, sau pentru acoperirea diferenței de preț rezultată din vânzarea produsului ca second-hand/resigilat pe cheltuiala acestuia (client).

Vă rugăm NU UTILIZAȚI produsele dacă doriți să le returnați!

  Coletele trimise de catre dvs, având plata transportului la destinație, vor fi refuzate!

Restituirea banilor se face doar prin virament intr-un cont bancar in termen de maxim 14 zile lucratoare de la finalizarea returului.

Transferul banilor catre clienti, il putem efectua DOAR catre un cont bancar in LEI/RON si NU catre alte conturi in euro sau diverse valute. 

ATENȚIE!

  În cazul ridicarii unui colet deteriorat, implicit și a produselor conținute în acesta, fără a încheia proces verbal cu agentul curier, NU se va oferi înlocuire (transporturile gratis) gratuită produselor si se va retine o taxa pentru readucerea produsului în stadiul ințial dacă este posibil, sau pentru acoperirea diferenței de preț rezultată din vânzarea produsului ca second-hand/resigilat . Vă rugăm să menționați pe procesul verbal exact cum a fost ambalat produsul primit. Ulterior să ne il adaugati in colet. In cazul coletelor livrate prin serviciul EasyBox va rugam sa ne anuntati imediat (cand sa efectuat ridicare din easybox) pe adresa de mail contact@htpmag.ro unde mentionati numarul comenzi, situatia si fotografii cu coletul/plic, pentru a solutiona situatia.

   VOR FI REFUZATE COLETELE TRIMISE RETUR DACĂ ACESTEA NU SUNT AMBALATE CORESPUNZATOR (ASTFEL ÎNCÂT SA NU FIE AFECTATĂ CUTIA PRODUSULUI INCLUSIV PRODUSUL/ELE DIN INTERIORUL ACESTEIA ).

     

Returnarea este posibilă atunci când:

  • Produsul nu este conform cu specificațiile prezentate pe site. Dacă se adeverește că produsul comandat nu este conform specificațiilor prezentate pe site, se poate solicita returnarea acestuia pentru rambursarea integrală a contravalorii. Vă rugăm să ne anunțați imediat ce ați primit produsul/ele despre aspectele prezentate mai sus.
     
  • În cazul în care se dorește renunțarea la cumpărare în termenul legal de 14 zile calendaristice. Conform OG nr. 34/2014 privind regimul juridic al contractelor la distanță, un consumator poate renunța la cumpărare prin denunțare unilaterală a contractului în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului comandat la distanță. 
    "Art. 7. - (1) Consumatorul are dreptul de a denunța unilateral contractul la distanță, în termen de 14 zile calendaristice, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cădea în sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor [...]

BUNURI/SERVICII PENTRU CARE NU SE ASIGURĂ DREPTUL DE RETRAGERE

"Art. 10. - Consumatorul nu poate denunța unilateral următoarele tipuri de contracte, cu excepția cazurilor în care părțile au convenit altfel:[...]

 Sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract:

1) contracte de furnizare de produse sau servicii al caror preț depinde de fluctuațiile cursurilor pieței financiare care nu pot fi controlate de comerciant;

2) contracte de furnizare a unor produse executate după specificațiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum și a acelora care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid;

3) contracte de furnizare a înregistrărilor audio, video sau a programelor informatice, în cazul în care au fost desigilate de către consumator;"

4) furnizarea de Bunuri și/sau servicii al căror preț depinde de fluctuațiile de piață financiară pe care Vânzătorul nu le poate controla și care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;

5) - furnizarea de Bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de Cumpărător;

6) - furnizarea de Bunuri care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid.

Suntem conștienți de drepturile clienților și respectăm în totalitate prevederile legale referitoare la contractele la distanță și cele realizate în afara spațiilor comerciale. De aceea, te asigurăm că toate produsele noastre personalizate se incadrează în exceptiile prevăzute de articolul 16 al OUG. 34/2014.Conform art. 16 lit. c din O.G. 34/2014, in cazul in care consumatorul (Cumparatorul) opteaza pentru achizitionarea unor produse personalizate in mod clar, confectionate dupa specificatiile indicate de catre consumator (Cumparator), produsele suferind astfel modificari la cererea Cumparatorului, acesta accepta faptul ca produsele de acest fel nu se returneaza si nu se pot inlocui, fiind exceptate de la dreptul de returnare. Unele produse comercializate pe site-ul www.HTPMAG.ro intra sub incidenta acestei exceptii, fiind personalizate in mod clar, dupa specificatiile prezentate de consumator (Cumparator). O.G. 34/2014

 Dacă se dorește returnarea unui produs care se încadrează într-una dintre situațiile de mai sus, este necesar de a notifica în prealabil (fară notificare returnarea nu este procesată) pe TRANSILVANIA SMART PHONE S.R.L numită în continuare HTPMAG.ro  utilizând o declaraţie neechivocă accesând  CERERE RETURNARE